Rentetan hari Selasa yang sangat memenatkan....sebab hampir 13jam berada di luar...makanya bangun jer pagi kepala rasa tersangat la berat...nak bukak mata pon x larat...mata dan telinga sebelah kanan terasa sakit...sah...migrain aku datang kembali....

nak x nak nampak gayanya terpaksala aku ke klinik pagi nie...dapatkan ubat migrain..rasanya dh lama sangat x migrain sebegini...berdasarkan rekod doctor pon dia perasan yang aku dh lama x diserang migrain...bagaimanapon sebagai prosedur biasa semua ujian rutin dibuat ke atas ku...check BP, temperature dan nadi...semua dalam keadaan yang normal...Alhamdulillah...

Sebenarnya aku x terkejut pon kalo migrain nie datang menyerang...semuanya berpunca dari aku yang ter'pressure' akibat daripada exam PTK semalam, badan yang tak cukup rehat dan masalah 'wanita'...ngeeee......

Regarding on that condition, doctor kasi aku MC Leave....pada mulanya aku rasa nak berehat-rehat kat rumah sahaja...namun disebabkan kebosanan yang melampau..ku gagahi jugak untuk menemankan hubby aku kat kedainya...

Setelah makan ubat ubat yang dibekalkan doctor, terus migrain ku hilang...sedar x sedar...pukul 6 baru aku bergerak dari kedai hubby aku...erk!!!!...cam balik keje plak...xpela...yg penting arini aku dh sihat sepenuhnya.....