Ntah ngape sejak dua menjak nie aku kebosanan plak sebab asyik beno rasanya aku dengar lagu yg sama bila incoming call...so, kepala aku nie dok ligat la mencari lagu2 yang kurasakan bole dijadikan sebagai ringtone...tapi kriteria yg aku tetapkan kali ini..biarla lagu tue aku jer yg pakai...alasannya mudah...dengar jer aku tau tue confirm handset aku..x payah nak confuse aku..xkan ada orang lain yg pakai punyer...


Jadi lagu popular masa kini terpaksa di'reject' awal2 lagik daripada list..yerla..kebiasaannya yg terkini2 nie ramaila yang nak pakai kan???...so..maksudnya aku kene cari sesuatu yang pelik..tapi happening pada aku....hehehe...


pikir punye pikir...ntah nape satu lagu hindi favorite ayah aku terlintas...tajuknya Laila O Laila...soundtrack filem lama..tajuk filemnya daripada research (wah..cam nak wat tesis plak...ber'research'2 lagik....) yg dibuat Qurbani...


tapi x le cari yg old version...aku cari yg telah di'remix'...aku cut bahagian yg paling happening ...guna program MP3 cutter...mudah jer nak buat...pastu bila aku review for so many times....hasilnya....very interesting....hehehehe...nie kalo phone aku nie berbunyi depan ayah aku confirm dia sengih memanjang....hehehehe...cam aku la..bila setiap kali h/phone aku berbunyi...aku confirm sengih punyer.....muahahahaha....mulanya malu la jugak...tapi pastu..gasak ajer la...bukan kena saman pon....


tak cukup dengan ringtone...sms tones pon aku set lagu hindi gak..tapi kali nie latest version..dari filem 'kaminey'....ops!!!!!...bukan nak maki sesapa..tapi inilah tajuk sebenarnya..kalo dialih bahasa..maksudnya...'celaka @ binatang'..camtue arr!!!!!...my girl suka lagu nie..espacially...bila tengok clip video shahid kapoor menari...dia pon sibuk la menari sekali...:)))


itula..alkisah ringtone h/phone aku sekarang...janji...aku ENJOY....!!!!!!