pulang dari opis agak lewat...pukul 7 baru sampai rumah...on driving back home si kakak dh merengek..nak coklat...adush...camne la nak singgah...lewat sgt dh nie..try gak dipujuk2..adik cool kat belakang...sampai garaj rumah...raungan makin menjadi..azan pon dh berkumandang...ati makin panas sebab si kakak x makan dek pujukan...biar arr...jap2 g okay la..masuk umah..keadaan agak kurang memuaskan...dh tau dh..kalo dibiarkan lama mau lagik pening kepala yg sedia pening nie...so nak x nak...gagahkan jugak mengemas apa yg patut...

teringat pada lebihan cadbury yg dok dlm freezer..nasib agak baik masih ada 1 bar...bole la bagi kakak senyap...terus mood kakak ceria bila cadbury tue sampai ke tgn dia...settle satu perkara...adik cam biasa...lasak tara dia arr...macam nak main...dlm aku mengemas..dia pon sebuk 'mengemas'...lagik panas arr kepala nengok..nak2 plak bila dia jatuhkan biskut chipsmore...rasa nak menjerit jer...sedar x sedar...aku 'pek' jugak kat lengannyer...aku x leh tahan arr...sebab aku penat sgt2...mula2 dia stay cool tapi bila aku voice out..tinggi ar jugak...terus nangis...itu pon ada la sekejap...

arrggghhh!!!!!..xleh jadik nie...aku kene mandi...bole sejuk badan...sejuk ati....selesai mandi badan pon rasa segar...kepala ada ckit ringan...baru aku teman dua beradik tue tgk TV...kesian pon ada aku tgk kedua2nya...kalo tanya sayang...memang aku sayang giler...tapi pulang dari kerja peak hours bg aku....letih badan...letih kepala...sabar memang sabar...tapi agak kurang dari biasa....

rasa terubat segala penat bila si adik trying so hard to entertain aku...hehehe...nak tau camne???aku pon secara x sengaja sebenarnya bertanyakan mende nie...siapa nak mandi????..terus si adik angkat tanya...so cute!!!!..dia paham dh sebenarnya...tapi kdg2 aku tgk dia agak nakal nak 'kena'kan ibu dia nie....huhuhu....

anyway...i love them both...buah ati aku...senyum diorang, gelak tawa diorang leh wat aku cool...:)))))