Spoil betui arr minah nie...terus terganggu mood aku pepagi nie..walhal aku dtg punyer arr bersemangat...nak tau nape..nie aku citer kat bawah nie...

Arini ada monthly assembly...kalo dh nama monthly assembly..vanue mesti arr kat dewan besar..aku dari punch card terus menapak ke dewan...bersama2 ngan opismate aku...cam biasa kami sampai kerusi masih byk kosong..so tanpa byk citer kami spot pada port biasa arr...tapi since assembly nie agak special ckit..bersama2 ngan wakil UNQ...so bagi menjaga imej..kami diarahkan utk memenuhkan ruangan hadapan terlebih dahulu...dok depan adalah perkara yg x pernah aku ngan opismate aku wat...tapi bagi menunjukkan komitmen...aku org pertama yg beralah..sebelum diikuti oleh opismate yg lain...

Semua berjalan lancar..sampai la minah nie dok barisan depan aku..aku x kisah pon..x menjejaskan apa2..since xde mende yg mengganggu pon...namun disebabkan oleh masa perhimpunan yg lebih lama dari biasa dan kualiti speaker yg kurang memuaskan..mende2 tue menjadi faktor menjejaskan tumpuan aku dan opismate..so kami bukak citer kat belakang..bercakap tentang isu semasa dan diselitkan dengan citer bab anak...

Sedang dok bercerita tue minah nie berpaling...sambil menjegilkan mata yg sedia bulat tue..dia mengeluarkan ayat gini..."Woi!!!!diam arr...orang nak dgr depan nie ha...."...terkaku gak aku...bukan sebab aku takut...tapi aku rasa menyirap darah kat muka aku nie ha...nak kata x kenal..kenal sesangat...xleh nak panggil nama ke????aku admit silap aku...tapi x perlu nak JERKAH aku mcm aku nie budak kecik...atau student dia....xde ke bahasa yg lebih baik nak ckp....aku rasa badan aku menggigil teruk sgt...sebab menahan amarah...tapi aku ngan opismate aku xplak mendiamkan diri...terus jer sambung borak...wat selamba....wat cam xde hal..tapi aku agak malu...sebab belakang aku ada ramai opismate lelaki lain...

kalo dikirakan nie bkn pertama kali kes aku ngan dia...tapi ini paling worst arr...sebab selamba jer jerkah...paling x tahan dgn bahasa yg tersangat la indah plak tue...namun aku selalu bertahan...mcm tadi arr...aku bertahan....abis perhimpunan rasanya nak jer aku face to face...tapi bercakap ngan orang perasan bagus nie payah....aku sendiri admit dia byk kelebihan berbanding aku...aku cukup respek...tapi dia dh melampau..so many times underestimate aku....sebab apa...aku pon xtau...

aku tak tau esok mcm mana...tapi yg pasti aku x mampu nak pandang muka dia pon...xpela..manusia hebat mcm dia jauh level nya ngan aku...cuma aku confuse...patutnya ngan bertambahnya level of education..maka evaluation akan jadik lebih baik...tapi x tau la plak bersama2 tue dia bawak sekali ego sekeras batu kat cni atas kepala dia..sampai semudah itu nak menjerkah orang x tentu pasal!!!!!!!!! apa punyer manuasia arr!!!!!!