Arini isnin..mcm biasa..pagi yg agak kelam kabut..mgkn rentetan semalam yg agak lewat sampai dari kampung antar mak balik..xpe arr..kalo bkn anak yg berjasa pada mak ayah..so sape lagik..
dari semalam dh dpt msg dari boss ada perhimpunan pagi...perhimpunan staff...erm...agak2nya semua tempat kerja wat camni kot..assembly mornin'...objektif???harap2 biarlah berbalo-baloi..jgn ikut trend jer..buang masa tul!!!!!dh la tadi terlepas duti jaga perhimpunan bebudak...terlupa beb!!!...biasa arr..pagi memang agak kelam kelibut wat aku...hehehehehe....

antara agenda yg di'announce'kan..biasa arr pasal kes panas...mcm pisang panas....aku???!!!malas amik port..sebab none of my bussiness...ckp lebey karang x pasal2 sangkut...better..senyap..zip mulut rapat2..xpon welding terus...confirm xleh bukak...wkakakaka....mcm2 la hal dunia nie...tapi yg wat aku sayu bila staff2 baru diperkenalkan...i feel that i miss something here!!!!..huhuhu...biarpon aku luahkan tapi rasanya mgkn x dpt nak totally figure out wat happening inside....warggghhhhh!!!!!!..aku redha ajerla...moga2..ari akan datang akan lebih baik utk aku ngan family kecikku...rentetan perkara nie aku dpt rasakan sesuatu inside of me..positively...xpe yg tue aku citer kdmn...biarkan ia membara dulu...:)

aku rasa nie la dulu yer...nanti2 aku jengah lagik...aku nie kalo datang time rajin nyer akan melambak2 la post kat cni...jgn x larat nak layan sudah...kalo malas..jawabnya bersawang arr kat cnie...hehehehe....pe2pon...layan jer la yer!!!!!!