Baru arini aku berkesempatan nak menjengah ke laman nie...ngeee..busy beb!!!!byk hal kat opis..lagik masa kat opis kene wat keje opis..bkn keje gini!!!!opss!!!!..terpoyo plak....hehehehe...
yg sebenarnya memang aku busy tahap x hengat..mau xnyer..xpernah2 aku stay up..sekali stayed up sebab nak settle keje2 opis kat umah...itu satu keadaan yg jarang2 berlaku...hehehe..bkn apa..aku dh wat satu prinsip..kalo aku balik umah..kalo bole aku nak elakkan dari wat mengangkut keje2 opis ke umah..mau membara hubby aku..lagik satu...anak2 aku yg berdua tue perlukan perhatian aku sepenuhnya..yerla..kecik sgt lagik...nanti kalo aku terlampau busy..nanti terlampau jauh plak aku tinggalkan utk mengikuti perkembangan dua beradik tue...

So..arini agak free...anak2 bole bagi kerjasama..so aku try utk post seberapa byk citer yg mgkn...sebab dlm kepala nie byk sgt citer sepanjang 2~3 ari nie..tinggal jari nak deliver jer...so till here...tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!..nak pi solat..kalo lagik berlama..maunyer hangin jer...hehehehe....