Lately nie aku busy sgt..byk sgt keje kat opis..hinggakan adakalanya terpaksa gak aku bawak sebahagian kerja tue balik ke rumah..dengan harapan ada ruang utk siapkan kat rumah..tapi..tau jer la sebab anak2 aku tue aktif sgt..kalo blom kul 10.30mlm jgn harap arr nak lelap..jadi pe2pon kul 11.00mlm baru la merangkak-rangkak aku nak buat..masa tue pon mata dh mula mengantuk...kadang2 hangin jer...hehehehe...nak buat mcm mana gitulah jadual haku...

Erm..sampai pagi nie byk perbelanjaan personal dan rumah yg tak settle...serabutnya aku..tapi memang aku xde ruang nak settlekan...lagik satu sebab duitnya memang xde..mana nak korek ntah arr...xkan nak amik duit anak2..huhuhu...itu yg aku bertangguh nak wat payment..susah tul la...aku perlukan RM 1451 utk perbelanjaan tidak termasuk utilities (bil2..astro, letrik, tel dan sebagainya...)..dlm saving aku ada dlm RM1100.00 itupon kalo x kacau lagik...mak aiii...kacau..kacau....

Tapi mcm mana pon aku dh tinggalkan atm kad kat hubby..minta2 dia leh settlekan urusan sewa rumah..kete????kene turun bawah hjg minggu nie...xde bank berkenaan kat cni....perbelanjaan harian????...pikir nanti arr...yg penting susu ngan pampers anak masih banyak.....