Huhuhu...a few days dh skip nak menjengok laman nie...bkn makin melupakan...tapi macam kat tajuk entry tue...minggu ini minggu yg tersangat la panjang utk aku....

Bermula hjg minggu lepas macam dh dh aku brief dlm entry sebelum nie...kedua2 anak aku tue x sihat...so aku xde masa nak mencelah masuk utk menulis kat blog nie...rasanya kejam beno kalo aku dok menghadap PC walhal anak2 aku dok merengek nak dok atas riba...so..kene la postpone niat tue dulu...

Awal minggu hingga ke khamis aku busy ngan keje2 opisz...keje2 'hakiki'...teringat kat mantan pengarah bila guna perkataan hakiki nie...walaupun dulu word nie trauma..tapi kini word nie aku rindu...dinamik aku bekerja ngan perkataan nie..tapi kini kalo x kene ketuk rasanya macam siput...demotivate sungguh...nasibla produk2 kat opisz aku nie ada...diorang2 nie la yang sesekali sekala membuatkan aku bergerak...nak jadik bagus..walaupun xdela bagus mana..tapi di mata mereka semua aku kene bagus...:))

So..dengan semua kegawatan tersebut telah membantutkan aku utk aku menjengok dan melakar laman nie..dan selepas nie..aku busy ngan evaluation produk2 aku nie..xpe..bila aku x berapa nak busy aku singgah...:)