Adakalanya bila aku nak kejar masa dan adahal..so aku akan turun ke surau tmpat keje awal ckit...maknanya..memungkinkan aku utk bertemu ngan opismate yg lain arr...ada baiknya gitu...yerla masa bekerja mana ada masa nak kumpul..dh la opis lain2...so kesempatan kat surau je nie antara tmpat kami nak bertegur sapa selain dari cafe...

Tapi...aku sebenarnya x berapa berkenan nak turun awal...sebabnya...bila ramai perempuan berkumpul makanya agenda yg nie memang xleh nak elak...wat 'ketupat'...ckit2 xpe arr..tapi kalo dh worst aku rasa x senang...paling x tahan bila mana mendengar diorang citer tentang somebody yg aku kenal sgt...nak ditegur...errrr....xnak arr aku...mau aku plak yg kene..so apa yg aku leh wat...diam aje arr...

Tapi tue la manusia...bijaksana...tapi sebab marah...emosi..hilang segala hemah...masing2 berlumba2 nak take part...nak tambah saham...kalo baik...alhamdulillah..kalo sebaliknya...sendiri yg susah...