adush...penat dh cari..dari punch in sampai lunch..tak jumpa2 jugak..dh jenuh cari dari dlm opis..kuar opis..sampai dlm alam maya..rasa betui2 cuti rehat nie..kepala agak serabut..mcm2 jadik..nerves jgn cakap arr...terkontang kanting dh rasanya...huhuhu...

Tuhan...moga segala apa yang terjadi ini adalah yg terbaik untuk hamba Mu ini..andai ini dugaan, maka aku mohon kepada Mu, Ya Allah...berikanlah aku kekuatan seutuh gunung agar aku tidak goyah walau ribut taufan melanda...

dan andai ini satu cabaran...maka Kau kukuhkan apa yg lintaskan dlm hati dan akal aku..agar aku kuat dan tekun merialisasikan gerak rasa yg Engkau kurniakan ini...

dan untuk segala-galanya...kau teguhkanlah iman ku dlm menghadapi ketentuanMu Ya Allah...

Sesungguhnya..hanya kepada Ya Allah tempat utk aku mendambakan segalanya...kerana hanya Engkau Yang Maha Mengetahui...dan hanya Engkau Yang Maha Berkuasa....amin...