reflek kepada nape aku agak panas balik dari opis semalam...semuanya gara2 kat umah pengasuh arr...

aku x berapa selesa ngan kakak kepada pengasuh anak2 aku nie...dia agak kuat merengus...aku dh lama explain pada pengasuh yg utk kebelakangan nie aku pulangku dari opis lewat...bkn secara sengaja..tapi dh memang jadual kerja gitu....

pengasuh aku really understanding..tapi yg kakak dia nie yg aku kurang berkenan...bknnya aku suruh dia jaga anak2 aku...tapi dia yg lebih sudu dari kuah plak...sakit betul la...cakap sinis jer...pengasuh aku sendiri x pernah merungut dia plak lebih2...

tapi apa bole buat...aku really desprate...gasak arr ko nak kata apa pon...aku x berkira pon bab payment...aku cuti seminggu pon aku bayar penuh...so kene la ada 'give and take'...hoping that everytime aku dtg amik anak2 dia xde kat rumah tue....ngeeeeee.....kalo x aku terpaksala berpura2 memaniskan muka walaupun dia kadang2 x pandang pon...errmmmm....